Rešavanje reklamacija

 

Koraci prilikom reklamacije:

  • Postupak Reklamacije počinje popunjavanjem Reklamacionog lista
  • Popunjeni Reklamacioni list stavite uz proizvod koji se reklamaira.
  • Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe Bex Express. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem broja telefona: +381 11 6555000 radnim danima od 09:00 - 17:00h i dogovoriti preuzimanje pošiljke. Roba se šalje sa naznakom: OOPS na adresu: Batajnicki Drum 23, 11080 Beograd-Zemun.
  • Obaveštavamo Vas da možete učestvovati u postupku rešavanja potrošačkog spora u vansudskompostupku i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova u skladu sa članom 55. stav 12. Zakona o zaštiti potrošača (“Sl. Glasnik RS 88/21 od 11.09.2021. godine). Spisak tela dostupan je na Internet stranici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, na sledećem linku: KLIKNITE

Dokumenta za preuzimanje:

  • Reklamacioni list možete pronaci (ovde)

Kada pošiljka bude dostavljena, kupac dobije email kojim će biti obavešten o prijemu pošiljke. Rešenje o ishodu reklamacije kupac dobija u roku od 8 dana od dana prijema pošiljke od strane prodavca.